JPP Kampus Kuala Lumpur
-
Sekiranya saya ingin memberikan cadangan, penambahbaikan dan pendapat kepada pihak Jabatan Pembangunan Dan Penyelenggaran (JPP) UKM Kampus Kuala Lumpur, bagaimanakah caranya?
Cadangan, penambahbaikan dan pendapat boleh dikemukakan terus secara emel atau bersurat kepada Ketua Unit Jabatan Pembangunan Dan Penyelenggaran (JPP) UKM Kampus Kuala Lumpur.
-
Dimanakah Jabatan Pembangunan Dan Penyelenggaran (JPP) UKM Kampus Kuala Lumpur Mengiklankan Notis Sebutharga / Tender?
Notis Sebutharga / Tender di iklankan di :
- Papan Kenyataan Aras Bawah, Blok C Berhadapan Dengan Pintu Masuk Pejabat JPP UKM KKL.
- Papan Kenyataan Di JPP UKM Bangi
- Di Dalam Laman Web ukm.my/jpp
-
Apakah perkhidmatan yang ditawarkan oleh Jabatan Pembangunan Dan Penyelenggaraan (JPP) Unit Kampus Kuala Lumpur?
Kami menyediakan perkhidmatan pembangunan, penyelenggaraan dan perundingan teknikal di dalam bidang Kejuruteraan Awam, Elektrik Dan Mekanikal yang meliputi kawasan keseluruhan Kampus Kuala Lumpur, Kolej Tun Syed Nasir Dan Pusat Latihan Khidmat Masyarakat Tanjung Karang Selangor.
-
Dimanakah lokasi Unit Pembangunan Dan Penyelenggaraan (JPP) Kampus Kuala Lumpur?
Pejabat kami terletak di UKM Kampus Kuala Lumpur, Blok C, Aras Bawah.
-
Bagaimanakah cara untuk menghubungi Jabatan Pembangunan Dan Penyelengaraan (JPP) Kampus Kuala Lumpur?
Universiti Kebangsaan Malaysia
Jabatan Pembangunan Dan Penyelenggaraan
Kampus Kuala Lumpur
Jalan Raja Muda Abdul Aziz
50300 Kuala Lumpur
Hotline : 03 – 9289 7500
Fax : 03 – 2698 3543
-
Proses pembaikan penghawa dingin memakan masa yang agak lama, kenapa?
Proses pembaikan penghawa dingin mengambil masa yang agak lama kerana memenuhi prosedur perolehan yang telah ditetapkan. Jangkamasa proses perolehan sebelum kerja pembaikan dapat dilaksanakan adalah sekurang-kurangnya 7 hari.
-
Sekiranya berlaku kerosakan (kecemasan) elektrik, apakah nombor yang boleh dihubungi?
Boleh hubungi terus talian :
- Pejabat JPP UKM KKL Seksyen Elektrik : 03 – 9289 7399 / 7500 (7.30 Pagi Hingga 5.30 Petang)
- Penjaga Jentera Elektrik : 013-3085588 ( En. Sharani Bin Shahbudin )
-
Sistem Elektrik mengalami kerosakan kecil seperti lampu terbakar, soket kuasa dan suis tidak berfungsi, bagaimana cara nya untuk membuat aduan tersebut?
Aduan kerosakkan boleh dibuat melalui Sistem Maklumbalas Dan Aduan Ukm (E-Fact) atau terus menghubungi Hotline JPP UKM KKL Di 03 – 9289 7500.
-
Apakah cara atau proses pinjaman peralatan dan kemudahan majlis.
Pengguna boleh mendapatkan Borang Permohonan Peralatan Dan Kemudahan Majlis ( UKM-SPKP-JPP-PK09-BO01 ) di Laman Web JPP UKM seterusnya mengisi borang permohonan tersebut dan kemudian dikemukakan kepada pihak JPP UKM KKL dalam tempoh Tujuh (7) Hari Sebelum tarikh majlis.
-
Bagaimana saya hendak menyemak status aduan kerosakan saya?
Semakan status aduan boleh dibuat melalui Sistem Maklumbalas Dan Aduan UKM (E-Fact).