Penyataan Organisasi
Visi, Misi dan Wawasan
Dasar Kualiti
Objektif Umum
Objektif Kualiti
Piagam
Visi, Misi dan Wawasan
Dasar Kualiti
Jabatan Bendahari bertekad memberi perkhidmatan dan pengurusan kewangan Universiti yang berkualiti melalui pelaksanaan dan penghayatan sistem pengurusan yang cekap dan berkesan serta memenuhi keperluan pelanggan dengan penambahbaikan berterusan dalam ruang lingkup keperluan berkanun.
Objektif Umum
Menguruskan kewangan Universiti dengan cekap dan berkesan.
Menyediakan maklumat kewangan dengan cepat dan tepat kepada pelanggan.
Memberi perkhidmatan pelanggan yang memuaskan.
Menambah baik sistem pengurusan kewangan secara berterusan.
Objektif Kualiti
Piagam
-
Menyediakan maklumat kewangan yang diperlukan selaras dengan keperluan pelanggan dan keperluan berkanun mengikut masa yang ditentukan.
-
Memberi perkhidmatan yang memuaskan kepada pelanggan melalui penambahbaikkan Sistem Pengurusan Kualiti secara berterusan.
-
Mengurus fungsi utama kewangan mengikut objektif kualiti yang ditetapkan.
-
Aduan pelanggan akan diberi maklumbalas tidak lewat dari tujuh (7) hari dan tindakkan selanjutnya akan diambil tidak lewat dari lapan belas (18) hari dari tarikh terima aduan.
-
Memberi perkhidmatan yang cekap dan mesra pelanggan.